منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

ترانه۳


#ترانه
دارم از دست تو میرم ، 
من به جایی نرسیدم
چشماتو قبله ی من کن
به خدایی نرسیدم

چه گناهی کرده قلبم
 که دلم شبیه دریاست
تو که میری از کنارم 
یه کویر سرد و تنهاست

دلم آشوبه عزیزم، 
روزگارم تیره و تار
بیا دستامو بگیر و
 در بیار از زیر آوار

بغض چند سالمو بشکن 
روزگار من سیاهه
من فقط نگاتو میخوام
نکنه اینم گناهه

پا به پای من بمون و 
قصه‌مونو تازه‌تر کن
این روزا کنار من باش
یه جهان و دس به سر کن

این هوا هوای درده،
 زنده باشی یا بمیری
بایدم وقتی که رفتی
واسه من عزا بگیری

آسمون هر جا که باشم 
با تو رنگ تازه داره
قول بده نذاری این بار
که چشای من بباره

#حمید_رفایی  #ترانه#عاشق #عاشقانه #تلخ #عکس#عکاسی#شعر #شعرانه#اهنگ#آوار#رنگ#رنگارنگ

 

  • Hamid Poem

نظرات  (۱)

قالبت خیلی سیاهه یه چیز ملایم تر بزار محض رضای خدا 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی