منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

قمار

تو بردی و ربوده ای از من قرار را

تقدیم میکنم به تو این افتخار را


عمری درون سینه خودم را فشرده ام

آتش بزن، خراب کن این احتکار را



گفتی که یا بمیرم و یا این که بگذرم

این بار داده ای به خودم اختیار را 


یک عمر ذره ذره بسازی و بشکنی

تنها تو داشتی، چنین پشتکار را


گفتی چرا به غیر تو کس در دلم نبود

خود ساختی برای دلم این حصار را


تنها پناه قلب منی و خدا کند

دولت بگیرد از تو چنین انحصار را


از آن همه عزیزم و عشقم گذشته ای

بر باد داده ای جملات قصار را


با این همه شکایتی از دست عشق نیست

با خود هزار دفعه بگو این شعار را


دنیا برای تو، تو تنها برای من

ای کاش که قبول کنی، این قمار را


#حمید_رفائی 

@hamidrefaeipoem

  • Hamid Poem

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی