منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

بُت شکسته....


نگاه کردی و من ذره ذره آب شدم

درست بودم و حالا، ببین خراب شدم


منی که پیش همه اولین دوای غمم

کنار تو که تمام منی "عذاب" شدم


زمانه ای که به جز من، کسی نبود گذشت؟

منِ  "عزیزم" سابق، چرت "جناب" شدم؟


چه سخت می شود آن بت که نردبان تو بود

گرفته پای تو را و ببین طناب شدم


خودت تمام مرا سر سپرده کردی و حال...

رسیده موقع رفتن؟ مگر مجاب شدم؟


منی که تک یل میدان عشق او بودم

دلیر لشکر دشمن چرا حساب شدم....


بهانه نیست، تو با من پر از غمی شاید

نگاه کردی و من ذره ذره آب شدم


#حمید_رفایی


@hamidrefaeipoem


  • Hamid Poem

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی