منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

اهل جهنم

گذشته ای ز من و من، شکسته ام در خود

برای زندگیم اضطراب کافی نیست؟


خدا جهنم خود را در عشق پنهان کرد

برای اهل جهنم، عذاب کافی نیست؟


منی که تشنه ی دیدار بوده ام، حالا

نشسته ام بروی، این سراب کافی نیست؟


چقدر بغض کنم خنده پس دهم به شما

آهای مردم دنیا، نقاب کافی نیست؟


اگر غزل بنویسم برای درد دلم

خدا گواه دلم، یک کتاب کافی نیست


برای کشتن قلبم سلاح اوردی؟

برای کشتن من یک طناب کافی نیست؟


#حمید_رفایی

@hamidrefaeipoem

  • Hamid Poem

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی