منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

ترانه

___________________________

___________________________

ماهی قلب من تماشا کن

تُنگِ تنها بدون تو مرده

این که رفتی به سمت یک دریا

چه بلایی سر من آورده


من پر از تکه های تنهایی

ترسم اینه کجای دریایی

روز اول نمیره از یادم 

حرف های قشنگ و رویایی


گفتم آخه اسارتت میشم

گفت باید حصار من باشی

من که پر بودم از غم دنیا

گفت باید غبار من باشی


گفتم آخه تو ماهِ دریایی

تو کجا و حصار دنیایی

گفت با تو پر از ترانه شدم

با همین حرف های رویایی


تنگ کوچیکه این و باور کرد

ماهی و برد تا لب دریا

گفت دریا و این همه ماهی

ماهی قلب من تویی ، اما


تا نگاهش به موج دریا خورد 

دست و پای دلم پر از غم شد

من پر از نفرتم از این دریا

ماهی از تنگ قلب من کم شد


گفت باید برم نمیتونم 

غیر دریا نه پر نه بالی نیست

بین دریا و این همه ماهی

جای من بین تنگ خالی نیست


ماهی قلب من تماشا کن

من جلو راهتو نمیگیرم

فکرشو کردی عاشقه دریا

فکر کردی که بی تو میمیرم؟


#حمید_رفائی

#ترانه

  • Hamid Poem

نظرات  (۱)

سلام
وبلاگتون زیباست
دوست داشتید تا همو دنبال کنیم
اگر تک بیتی درحد شاعران دیدم ازتون حتما میزارم وب
پاسخ:
ممنون حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی