منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

شاعرانه


--------------------------------------------------

هر کسی خواست بیاید ،بنویسد ، برود

در و دیوار دلم پر شده از کاغذ خیس


دلم امروز پر از اشک و سراب است ولی

ننگ بر حال دلم، مرگ بر این چشم خسیس


دل من کوچک و چشمان تو دنیای عجیب

چه کنم من تو بگو با دلِ تنهای حریص


من سرابم که به هر سو بروی نیست که نیست

گاهی از معجزه ی بارش باران بنویس


جای املاک کمی دل به زمین وقف کنید

شده یک نامه ی خط خورده ولی دست نویس


من پر از خاطره ام ، دفترم امروز پر است

توام امروز بیا ، خاطره ات را بنویس


#حمید_رفائی

  • Hamid Poem

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی