منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی

منتخب اشعار حمید رفائی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

دلیلی برای رفتن.....

‍ رفتی، دلیل مختصری هم نداشتم

بیچاره من که دردسری هم، نداشتم


من را دوای عشق صدا میزدی ولی

وقتی دوا شدم، اثری هم نداشتم


آری ثمر نبود،به جز تجربه درعشق

حالا شکسته ام ، ثمری هم نداشتم


چون پادشاه بی کس و کاری که بعد مرگ

یک تخت مانده و پسری هم نداشتم


ای کاش بعد رفتن تو از کنار من

میشد که لااقل خبری هم نداشتم


حالا من و من و من و من مانده درخودم

بیچاره من که دردسری هم نداشتم


#حمید_رفایی


⛭@hamidrefaeipoem

  • Hamid Poem

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی